denne måneden, lister

“Green was the silence, wet was the light, the month of June trembled like a butterfly.”

photo-1445264618000-f1e069c5920f.jpeg

Juni var:
– våt
– en endelig avslutning
– ikke helt som planlagt

Jeg var:
– frustrert
– ærlig
– fornøyd med ny hybel

Jeg hadde:
– fått nok
– hodet fullt av tanker
– mange fine dager

Jeg kunne ønske at jeg hadde:
– skrevet mer
– sovet mindre
– vært mer meg selv

I juli skal jeg:
– bo på hytta alene
– skrive
– jobbe med romanmanus
– reise på Norgesferie med familien
– på hvalsafari!
– inn til ulvene på Langedrag
– ri for første gang siden jeg var kanskje 7-8 år
– skrive jobbsøknader (hehe)
– ta masse bilder
– blogge mer
– planlegge og gjennomføre mer
– lese så mye som mulig
– skrive litt om alt jeg leser
– forberede meg på et nytt semester på universitetet

Sitat av Pablo Neruda, bilde fra Unsplash.

2 tanker om ““Green was the silence, wet was the light, the month of June trembled like a butterfly.””

  1. Så mange fine planer for juli! Også hvalsafari og ulver! Kjenner jeg blir litt misunnelig ^^ Jeg håper juli blir en fin måned!

Legg igjen en kommentar